Förvirrad

I kassan i fredags...

Kund: "Vart kan jag lämna kycklingen?"

Jag: "Öööhhh... Va!?"

Kund: "Ja, vart lämnar jag kycklingen?"

Jag tänker febrilt, har vi något rabatterbjudande på kyckling som jag missat? Nån särskild kupong? Eller är det någon konstig tävling där man ska lämna in en "kyckling" i kassan för att få något? Nämnde jag att jag var väldigt trött oxå...?

Jag: "Alltså nu förstår jag inte ALLS vad du pratar om..."

Kund, lite surt: "Jo, det är så att man har hittat GLASBITAR i kyckling och då har de sagt att man får lämna tillbaka kycklingen som man har köpt."

Jag: "Jaha du menar DEEET! "

Försöker förklara att jag inte jobbar så himla ofta osv, men kunden tittar mest surt på mig och verkar tycka att jag är helt dum i huvudet som har missat kycklinglarmet... fast det hade jag ju egentligen inte, var bara väääldigt förvirrad, haha. Men det brukar inte vara någon idé att försöka förklara det för kunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback