......

Vart tar alla pengar vägen? Kanske borde meddela banken att det nog är ett stort hål i mitt konto, där pengarna helt enkelt trillar ut... det måste ju va så?

Fick tacka nej till Vårruset, det var sista anmälningsdagen idag. Inte för att jag hade orkat kuta hela banan, men det hade varit lite kul ändå. Men alla inplanerade läkarbesök kostar ju en massa pengar. Bajs bajs bajs, som Jimmy brukade säga.

Hoppas iaf att pappa inte glömmer bort att ge mig mina födelsedagspengar som han lovade...

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har oxå ett sånt där hål! Det är skitstörigt ju! Fast iofs så har jag även ett likadant hål överallt där jag har kontanter, så det kanske inte är banken fel? Vi har nog otur med pengar helt enkelt! :S

2009-04-25 @ 00:49:46
Postat av: Fanny

Härlig blogg! :)



Dagens fråga: Vem är din favorit bloggare? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback