090430

Jaha, så var man 27. Usch ja. Men i huvudet är jag ju tydligen 19, haha. Får väl se det så, att det bara är en siffra.

I tisdags skulle Fredrik och jag ha gått på bio, men som vanligt var det inget som tajmade. Vi ville se Monsters vs Aliens med engelskt tal (ja, värsta romantiska filmen på ettårsdagen! ;D) men den gick bara vid 21, och vi ville ju gå runt 18-19. Så det blev hyrfilm istället, den var väl sisådär. Och det tar alltid en halvtimma för oss att välja film för vi har oftast sett allt vi vill se. Men det var iaf gratis den här gången, mycket bra.

Igår fyllde jag ju år och dagen började ju riktigt bra med mysigt sällskap i sängen. ;) Det blev lunch ute med mamma, ceasarsallad! Sen blev det lite fika med personaltanterna. De sjöng till och med för mig och en annan som oxå fyllde år. När jag hade slutat åkte jag till Sätra. Fredriks mamma fyllde ju oxå år igår och skulle ha lite kalas. Jag fick faktiskt oxå två presenter, av hans föräldrar och hans syster och hennes kille, så himla gulligt av dem.

Blir inget Valborgsfirande för mig ikväll. Är trött och ska ändå jobba imorgon, så det är väl lika bra. På söndag ska jag ha lite kalas här för familjen. Funderade på om jag skulle baka eller inte, men sen kom jag på att jag inte har någon bakform... den befinner sig nämligen i Sköndal... Men då har jag iaf en ursäkt, haha!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja de va nån som inte orkade ta med den hem :) för " ja bakar ju aldrig ändå" Puss på dig!

2009-05-02 @ 20:29:24
Postat av: Linda

Det var väl snarare så att jag inte skulle hem då. Det var ändå rätt skönt att slippa baka, även om det blev rätt dyrt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback