090427

Hmm... Blir allt mindre bloggande märker jag. Som nån på tv sa häromdan så blir man lätt lite trött på sig själv när det är det enda man bloggar om.

Men anyhooo... I lördags mötte jag upp Sara, Tina och Linda inne i stan. Först gick vi till Högbergs och tog en öl, att hitta en ledig plats på en uteservering vid den tiden var inte ens att tänka på. Efter öl och paketöppning åkte vi till Östermalmstorg och gick till Fredriks restaurang, hans jobb alltså, han äger den inte, haha.

Det blev god mat (3-rätters!) och dryck och sen var ju först tanken att vi skulle gå vidare ut och dricka lite drinkar, men vi blev så trötta så det orkade vi inte. Skulle ju ha mött upp Cissi oxå... Lyckligtvis tror ja att hon hittade lite annat folk att parta med. Jag fick iaf sällskap med Fredrik hem till honom, mycket skönt att slippa åka t-bana själv en stökig löningslördagskväll.


Och imorrn är det ett år sen han och jag sågs för första gången och satt och fikade på Drottninggatan och tittade på konstiga människor... ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback