Varning!

Gomorron!

Inatt har jag sovit mycket bättre. Var dock lite kallt för jag och Fredrik vill alltid ligga åt olika håll så täcket räcker inte alltid till. Får gå upp till Cissi och hämta mitt extratäcke nån dag kanske. Skulle behöva köpa en filt oxå, men vill helst ha någon som inte drar till sig alltför mycket katthår.

Igår blev det thaimat och film, världens sämsta film! Vi kollade inte ens klart för den var så fruktansvärt dålig. På fodralet står det "Fantastisk" och "Årets bästa skräckfilm", yeah right... Se den inte. Det är rätt jobbigt att hyra film när man har sett det mesta, det är mest skit kvar att se då...

 
The Signal

Nu ska jag piffa klart och sen lämna tillbaka den sketna filmen på vägen till t-banan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback