Saganaki

Jag känner mig jättenere helt plötsligt. Tentan gick troligtvis inte så bra. När jag fick papprena framför mig slutade hjärnan att fungera. Det som jag kunde utan några problem häromdan var som bortblåst. Får resultatet imorrn, wish me luck, det var nog det som saknades idag...

När jag lämnat in mina papper åkte jag till V-by och gick till Sats. Tränade 50 min och sen hade jag ju ett litet infomöte med en jättetrevlig tjej som hette Camilla. Har även bokat in ett gyminstruktionspass med en annan PT den 10:e.

Hemtex har specialpriser på kuddar just nu, så jag passade på och gick in och köpte en ny till mig själv för 149:-. Hoppas att den hjälper mig att sova lite bättre.

Åt en väldigt god middag idag. För en gångs skull använde jag mina spisplattor. Det blev laxfilé med stekt saganaki (grekisk ost, mums!) och broccoli. Så nu har jag ätit och kollat på senaste avsnittet av OTH, som var rätt konstigt. Känns som att det finns tendenser till att även den här serien spårar ur totalt...

Hade hoppats på att se min pojkvän iaf en liten stund den här veckan, men det blir ju lite tokigt när man i princip går på olika scheman.

Vann 100 kr på en trisslott idag, så jag antar att min tur inte är helt borta ännu, inte spelturen iaf.

Imorrn blir det lååång sovmorgon, externredovisning och sen Sara! ;) Ingen kan ju ha missat det nu, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback