Dagens...


Klädsel: Min Ica-outfit, lite hiphopstyle, haha
Hår: A good hairday, trots allt.
Frukost: Macka med "Danskt rågbröd", från Pressbyrån i Alvik
Lunch: Ganska trist färdigsallad med kräftstjärtar
Middag: Macka igen, ja jag vet, inte bra
Puss: Fredrik såklart ;)
Mys: Med Bollen (Fredriks ena katt) som låg hos mig i sängen efter att Fredrik hade åkt till jobbet, och sen mys med Tilda när jag kom hem från jobbet.
Humör: Glad, glad, glad, men sen några tjuriga tillfällen på eftermiddagen... Men fortfarande glad nu!
Bra-iga: Trissvinster, regnuppehåll och t-bane-tur. Det mesta var på min sida imorse.
Onda: Mensvärk och skrikande barn på Ica.
Que?: Kunden som snackade danska... Han skämtade och babblade och jag fattade inte ett skit, haha! Log och skrattade och låtsades som att han va jätterolig... Vet inte om han gick på det.
Låt: Just Dance - Lady Gaga, den ger energi
Kändisspaning: Farmor! ;)
Onyttighet i lunchrummet: Saltlakrits från viktväktarna, stod en hel låda framme, men de smakade typ halstabletter...
Orättvisa: Alla ska ut ikväll och jag börjar tidigt imorrn... Kan ingen rätta sig efter mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback