Som en dikt, typ...

Fick en idé att jag skulle plocka ord, fraser eller meningar från låtarna i min playlist, sätta dem under varandra och på det sättet skapa en "dikt". Här följer ett resultat av låtarna nr 1-43: 

And I don't really care if ya think I'm strange
Just dance
Don't stop rocking
I never wanna see you unhappy
I'm ill with the thought of your kiss, coffee laced intoxicating on her lips
What you gonna offer now?

Don't sit there like some silly girl
Not waiting to die
You better watch what you say
No, I'm shy, shy, shy

Sommaren tog slut idag
Din nya kille är smart
Du skulle döda mig om du visste vad jag gör med dig i min fantasi
Your moves are like shiny confetti

Allt är rosa i Japan
På väg till ingenstans
You hope it don't get harmed, but even if it does, you'll just do it all again

Alla är galna
I don't care, I am free
Förlåt, jag trodde det var nån annan
Ensam är stark, vilket jävla skitsnack

My heart is still wide open
Shut up and let me go
Med sin rygg mot ett valnötsträd väntar hon på en dans
Where's the money?

Jag kommer inte älska dig för resten av livet
Du undrar vem som kysser henne nu
What's it gonna be, do you want me?

Nothing was the same again
Slow down, please, slow down

Ska man se ut sådär?

We kiss, we make up
A smile I've bought

Kom så får du hårt godis
Hard to resist
I liked it, I liked it a lot

Lev med det
Idioter
I can be bought

Say something funny, say something sweet, but don't say that you loved me
Jag vill bli din
Vi föll och vi faller

She should have gone home


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback