Trött och frusen

Hmmm... Det har inte blivit så mycket pluggande alls. Förvånande va!? Jag har dock sett till att jag äntligen lärt mig periodiseringar! Skiiitbra! Hade bara ett fel, ska kolla med nån av klasskompisarna imorrn hur man ska tänka, jag trodde nämligen att det skulle bli 10 000 men i facit stod det 20 000... Jaja...

Gaaahh, varför är det så kallt här hemma? Kan de inte sätta på värmen snart? Eller är det jag som behöver lufta elementen? Tror inte ens jag har en sån där nyckel.


Tänkte faktiskt ta kort på håret redan i fredags, hade till och med kameran i väskan, men det blev inte av helt enkelt. Får väl ta en bild imorrn när det är fixat. Nu är iaf hårfärgen i pannan borta... ;)

Å för alla som missat det så ska jag faktiskt träffa Sara i veckan, vi har bara inte bestämt dag ännu... haha! Men onsdag och torsdag skulle jag tippa.

Nä, nu ska jag nog krypa ner under täcket. Det är antingen det eller ta på sig ett antal lager kläder till... Man skulle haft en varm Fredrik i sängen... ;P ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha ha ha! bra där. puss puss

2008-09-28 @ 20:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback