Tiden går fort...

Någon (läs jag) var nog väldigt förvirrad imorse. När jag kom hem nu var bara ena låset i dörren låst (tur att jag inte lämnat dörren helst olåst!) och lampan i rummet lyste. Var nog lite trött trots allt.

Hade ekonomi idag och tiden gick jättefort faktiskt. Det var rätt kul trots en del fel. Vi var ett par stycken som satt kvar över tiden så att vi blev klara. Kan vara skönt till nästa lektion. Jag tror jag börjar fatta det mesta nu, har dock en del grejer som jag behöver öva mer på. Tror vi har tenta ganska snart oxå... Nästa fredag har vi iaf tenta i affärsjuridik. Bestämde idag att vi ska försöka sitta kvar på onsdag och hjälpa varandra inför den. Jag ska dock ha säkerhetsutbildning (kors i taket!) på jobbet, så jag får se hur länge jag hinner va kvar, fast jag tror den var rätt sent.

I mitt horoskop står det att jag ska samla dem jag tycker om omkring, jag försöker, tro mig... Sjukt sällskapssjuk av det här trista höstvädret. Ska det va så svårt att ens kunna klämma in en liten fika? Lät jag bitter nu? Flå't...

Schysst att jag trodde att det va tisdag idag... halva veckan är ju redan slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback