Stan

Trodde ett tag att jag inte skulle ta mig in till stan, men så pratade jag med Cissi och vi bestämde att vi skulle ta en fika så jag kom iväg till slut. Det var lite kul när jag lämnade tillbaka stövlarna för när tjejen i kassan plockade ur de tre paren ur påsen så tänkte jag att "fan de va ju rätt snygga..." haha. Får väl se om jag hittar något annat par som jag hellre vill ha eller om jag går tillbaka och köper de jag lämnade tillbaka. Jag vet, jag e knäpp...

Det blev iaf latte/varm choklad i solen i Kungsan. Sen kollade vi runt en stund men hittade inget. Vid plattan var det fullt med stånd med mat och prylar från olika länder, lite kul.

Nu är Fredrik på kryssning, skulle jag oxå vilja va. ;) Synd att man inte hade mer pengar för då kunde jag bett honom att köpa parfym åt mig. Eller så kunde jag oxå ha åkt iväg nån dag! Hoppas på att få se honom imorron kväll, men vi får se.

Imorrn har Cissi och jag planer på att bege oss till Skansen, om vädret tillåter. Mysigt! Hojta om ni e sugna på att följa med!

Bild: Björnhona. Foto: Tina Reinhed.
Bild: Skansen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback