Söndag

Den kommande veckan ser jag inte så mycket fram emot. På onsdag har vi en obligatorisk utbildning på jobbet, om säkerhet och sådant. Det är ju iofs jättebra och vikigt, men frågan är om vi ens får betalt, hoppas verkligen det för jag skulle egentligen behöva plugga till tentan i affärsjuridik som vi har på fredag. På fredag har jag alltså tenta på morgonen och sen ska jag direkt till jobbet och jobba asset av mig... kul dag, NOT! Sen jobba lördag oxå, blä.

Imorrn har jag affärssystem och ekonomi, två ämnen som just nu blandas ihop väldigt lätt eftersom vi sysslar med ungefär samma saker i båda, fast i olika program. En bra grej är att mammas kille har startat ett företag och nu kanske ska använda ett av de systemen som jag kan, så då kanske det finns möjlighet att få tjäna lite extrapengar inom kort, hoppas hoppas. Vet ju inte alls hur det ska gå i december, får bara lön då, vilket kanske är 2000-3000 kr... Räkningarna brukar väl va runt ca 5000... Ska man öka på sitt banklån igen eller? Känns så j-a trist. Tror inte det går att jobba så mkt extra i november då jag har projektarbete större delen av den månaden och då kan det va väldigt svårt att planera. Gaaahhh!!!

Nu ska jag packa väskan och bege mig till Sätra. Skönt med en myskväll innan den jobbiga veckan börjar. ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Klart tusan du ska få lön om du är på utbildning genom jobbet, skulle aldrig gå med på ngt annat!



Hoppas ni får en mysig avrundning på veckan!

kram

2008-09-14 @ 17:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback