Söndag

Hallå där! Orkade inte blogga igår. Jobbade hela dagen och sen gick jag och la mig rätt så tidigt. Hade tvättstugan nu på morgonen, skönt att ha det överstökat.

Den brittiske mannen var och handlade igår med. Jag satt ju i samma kassa så han undrade om jag ens hade gått hem där på fredagen, haha. På säkerhetsutbildningen pratade vi om arga kunder, och vi sa att vi möter dem ofta. Men när jag tänker efter så var det länge sen jag hade en riktigt arg kund, nästan alla har varit glada och trevliga de senaste passen. Det värsta är nog inte de som är arga, utan de som tappat talförmågan och bara glor på en... sånt är störande, gör inte så när ni handlar!

Den kommande veckan blir det bara långa skoldagar, jag som är bortskämd med att iaf ibland få sluta 12... but nooo... Jaja, ledig på fredag iaf. Då har jag ett möte inplanerat och sen på kvällen ska Fredrik och jag på middag hos hans föräldrar, trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback