Om man ändå fick sova

Ett inlägg till bara, innan jag fortsätter med det jag SKA göra...

Den här hösten ska jag se till att ta tag i saker, på en gång, eller i alla fall när jag börjar störa mig på dem så mycket att de upptar halva min vardag, som vissa saker gör... Så typiskt mig, det måste det bli ändring på.

 Här är förresten min nya skjorta, från H&M. Skitsnygg! Det är bra med konto där, konstigt bara att min skuld aldrig minskar, haha. Den är dock liiite tight, men det ska jag fixa. Ska alltså klippa upp och sy om, så ni inte trodde något annat. Moahahaha!  ;) Jag tror jag är lite för trött nu. Min humor blir ännu sämre än vanligt.

Nä, nu tillbaka till boken. Måste nog även fixa en matlåda till imorrn för det är inte mycket pengar kvar på kontot och jag måste köpa kattsand någon av de närmsta dagarna.

Puss och gonatt på er! ♥ Hoppas jag överlever morgondagen. Wish me luck! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback