Mer än halvvägs i alla fall...

Gaaahh! Två kapitel kvar. Klockan är jättemycket och jag är sjukt trött. Tycker dock att jag har varit väldigt duktig för en gångs skull, när det gäller pluggandet. Sov iofs en timme längre än planerat imorse. Sen pluggade jag ända fram till jag skulle bege mig till V-by och möta upp mamma, bortsett från dusch och piff. Vi fixade det vi skulle, yey! Sen mötte vi mormor så vi åkte hem till henne på fika, dock åkte vi hit och hämtade mina papper och min bok först, så jag pluggade medans vi fikade.

Sen blev det mera plugg när jag kom hem, med en paus för promenad med Annika. Efter det så har det gått lite trögt, mest för att jag är trött.

  
Såhär bra har andra det när jag sitter och läser... Hon tyckte inte det va kul att bli fotad och gömde ansiktet under tassen... ;) "Låt mig va!"

Nä, jag längtar till söndag... Inget jobb och ingen skola, på en hel dag! ;P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback