Jag vann, igen... :)

Gaaahh! Helt slut... Men det har varit en rätt rolig skoldag. Var helt lyrisk på ekonomilektionen eftersom jag fattade allt för en gångs skull, förutom Birgittas fina ritning...

Var hemma hos mormor och morfar och hämtade en kasse som mamma lämnat där. De såg till att jag fick lite mat oxå, köttekaker med potatis... ;)

Nu när jag kom hem så upptäckte jag att jag vunnit biljetter till Jason Mraz konsert på lördag. Jag är väl inget större fan precis, men konsert är väl alltid nice. Är nån sugen så får ni väl hojta... först till kvarn typ...

Såg att jag ju inte alls ska på möte på Sats på fredag, vi bestämde ju tisdag nästa vecka. Fast nu har jag bokat in en annan grej istället... ;D

Usch, vill inte vara såhär trött. Känner mig sur och grinig, typ gråtfärdig, utan större anledning... Bläää!

Kommentarer
Postat av: Sara

Guuuuud va förvånad ja e att du van biljetter!!!! eeeeler inte:) synd att ja ska på brölopp annars hade ja lätt velat följa med o sen massa öl mmmmm puss o kram

2008-09-23 @ 19:49:32
Postat av: Linda

Men skiiit i bröllopet! Öl och konsert låter väl sååå mycket trevligare!? Bröllop slutar väl ändå bara med skilsmässa? ;P

Postat av: Annika

Jag kan ju alltid följa med istället! ;) Söndag är min underbara enda lediga dag, så det vore ju najs att hitta på nåt på lör! Löning o allt.. Kram

2008-09-23 @ 23:47:59
Postat av: Cissi

Det hade varit sååå kul! Men jag tar en tripp ner till de småländska skogarna idag & väntas tillbaka först på söndag.



Hör av mig nästa vecka så får vi hitta på ngt då! :D



Kramen!

2008-09-24 @ 07:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback