Inspiration tack

Imorrn eller på torsdag blir det nog lite shopping! Såg att mina pengar kommer in på kontot imorrn. Behöver lite höstkläder. Ett par skor eller två skulle inte sitta helt fel heller. Får väl se hur det blir med den där skinnjackan...


Varma tröjor eller koftor blir väl ett måste, är ju alltid svinkallt i skolan. Inte kul att sitta och frysa en hel dag. Vet dock inte vart jag ska leta, har inte hittat så mycket tidigare när jag sprungit runt på stan. Såg iofs en stickad väst på BikBok som var snygg, har aldrig handlat där tidigare. Skulle prova den men provrummen var fulla med småflickor med hundra par jeans var, så jag gav upp. Hoppas mina kläder från H&M kommer någon dag snart oxå. Jobbigt att vänta, vill ha nuuu! Byxor vore trevligt att ha, det va länge sen sist... ;)

Om det är nån som har inspiration eller tips på någon butik eller något särskilt plagg, hojta! Annars såg jag en lila tajt catsuit på Tjallamalla, vad tror ni om det? Haha! Skulle se sååå kul ut på mig! Moahahaha! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback