Hur svårt ska det va!?

Finns verkligen härliga nyheter att läsa på aftonbladet.se idag. För det första så är det tydligen relativt vanligt att folk som redan är i en relation lever singelliv på nätet. Ok, prata med folk och så, det kan man väl förstå, så länge det är vardagliga saker man pratar om... Men typ en tredjedel av männen och en fjärdedel av kvinnorna har svarat att de är ute efter sex. Men va fan, gör slut först då!!! Hur svårt ska det va!?

Och nu till nästa nyhet. Männen kan nu skylla sin otrohet på sina gener. Bra där! "Förlåt att jag inte kom hem inatt älskling, men mina gener sa åt mig att gå hem med tjejen jag träffade i baren..." Ehhh...? Alla tjejer då? För det finns väl otrogna tjejer oxå? Ska inte de få något att skylla på? Nu får de vänner som varit otrogna förlåta mig men för mig handlar det om bristande omdöme, egoism och ren dumhet . Men det är mina erfarenheter. De som gjort så mot mig har velat ha både och, vilket inte funkar. Gör slut först! Än en gång... hur svårt ska det va!?

Ja... detta är tydligen ett väldigt känsligt ämne för mig... Ska sluta nu... ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback