Har inte börjat än...

Jaaa... jag ska plugga, snart... haha. Måste sätta mig och fixa med räkningarna oxå, usch... Som Katarina brukar säga, vi ekonomer har väl kanske inte den bästa kollen på vår egna ekonomi. Kan inte göra annat än att hålla med.

Jag är iaf sjukt glad att min mormor hjälpte till att sponsra min hårförvandling. Gina fixade till utväxten, gjorde slingor som sedan tonades och sen klippte hon ur mitt hår lite, önskar man hade råd med sånt minst en gång varannan månad...

Vad händer i veckan då? Imorrn ska vi börja med engelska i skolan, ujujuj, det va länge sen sist. Sen på tisdag är det tenta på eftermiddagen och efter den ska jag träffa en tjej på Sats och prata lite om min träning. Sen är det nog inte mycket mer som händer, jobbar fredag, lördag och missar Julias kalas. ;(

Kommentarer
Postat av: Sara

Bitch! E de inte kul att du ska träffa mig i veckan eller? Ja funderar på att gå ut o slå 2 barn som har skrikit o lekt krig m varandra i ca 2 timmar nu..... O nu e de nån som typ borrar utomhus! Orka!!!!!

2008-09-28 @ 17:44:40
Postat av: Linda

Jo, fast vi har ju inte bestämt något ännu, därför skrev jag inte det. Glömde även att skriva dit HankyPanky-kvällen.

Postat av: Sara

Ne inte dag men att vi ska ses! mört!

2008-09-28 @ 19:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback