Fan vad jag e bra!

Gomorron!

Väldigt trött är jag, lär ju bli ännu värre under dagen.

Igår var jag superduktig och spenderade drygt en timma på gymmet! Jag har ju skaffat guldkort på Sats! ;) Fan vad jag e bra!

På kvällen var det meningen att Fredrik skulle komma över. Jag höll på och städade och fixade mig medan jag lagade mat. När jag satt och åt ringde syrran. Vi har ju inte setts på 1,5 år så vi pratade rätt länge, närmare bestämt 2 timmar. Medan vi pratade kom sms från Fredrik som undrade om jag kunde komma till honom istället. Fick försöka fixa och packa medan jag pratade med syrran. Kom hemifrån vid 22-tiden...

Väl hos Fredrik kollade vi på en film innan vi gick och la oss. Det var mysigt att ses, det blir ju inte så himla ofta. Längtar efter en lugn morgon då ingen av oss ska iväg någonstans.

Min väska kommer att spricka... Har ekonomiböckerna med mig och bara de väger ju flera kilo. Sen har jag packat ner träningskläder oxå, hoppas på att orka med ett gymbesök på vägen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback