Ett ganska bra kort, egentligen...

Fick mitt nya csn-kort idag. Var inne på hemsidan och kollade lite. Man har ju ganska många och ganska bra rabatter som man aldrig utnyttjar. Min favvorabatt just nu måste vara den på 40% på Hair Studio, önskar jag kunde utnyttja den. Vore så underbart att få klippa topparna och göra en färgning/toning på salong. Mitt hår är sååå risigt just nu, typ sönderfärgat... Bra där... Och häromdan frågade Erivan i skolan om jag är superblond i vanliga fall för hon tyckte det såg ut som det i min hårbotten. Eeehhh, nope... Det kostar iaf från 1150 kr, med 40% rabatt är det 690 kr, det låter väl billigt!? I wish...



Andra bra rabatter är 20% på Laredoute (fast där hittar jag aldrig något...), 10% på Nelly (mkt fina kläder men en del är lite väl dyrt), 400 kr rabatt på mobiltelefon på ThePhoneHouse. Sen fanns det en massa rabatter hos t ex tandläkare och restauranger, bra bra! Då ska man ju se till att utnyttja detta oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback