Efter 4 kommer 5, eller 6...

...det beror lite på hur man räknar... ;) 5 månader idag alltså, om man räknar på mitt sätt. Egentligen är det väl inte så noga med räkningen, jag är bara glad att du finns. ♥

Igår blev det alltså Ladies Night med mamma och hennes kompis Yvonne. Vi började med middag på La Cucaracha, inte helt fel. Sen bar det iväg till Globen, bara en massa "kärringar" överallt. :) Och hur bra är det bär det gäller toaköer? Visserligen hade de ändrat skyltarna så att alla toaletterna var tjejtoaletter, men på de som hade pissoarer fanns det ju bara två toaletter så det tog ju tid ändå. Men men... Showen var väl rätt bra, jag hade dock önskat lite mer humor och lite mindre Martin Stenmark. Fick en smärre chock när alla började sjunga med i "Sjumilakliv", är det bara jag som fullkomligt hatar den låten? Det roligaste var iaf när Kjell Bergkvist plötsligt dök upp på scenen och överraskade och hånglade upp Martin. Det mest pinsamma var Matte från Bygglov som kom ut och sågade lite i bar överkropp, och tjejerna bara skrek, det blev lite förlöjligande på något sätt, men man får väl se på det med humor antar jag.

Fick sms från Helena igår, min gamla kompis från grundskolan. Hon fick ju gå in på Jason Mraz i mitt namn eftersom jag stod på gästlistan. De hade kommit in utan problem, så nu väntar jag bara på en rapport om hur det var. Hon var jätteglad eftersom hon hade velat köpa biljetter men då var de slut. Kändes bra att kunna göra någon så glad.

Jaha, nu är det väl bara att sätta sig och vänta på att fler vinster ska trilla in... haha, nä nu har jag nog fått min del för en bra tid framöver... men man kan ju alltid hoppas... ;)

Får väl ta och plugga lite nu, tenta på tisdag, hua... Borde ta mig till gymmet oxå, får bli lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback