Det funkar

Såhär i förkylningstider vill jag tipsa om denna:



Tack vare dessa små krumelurpiller minskades mina förkylningssymptom till nästan inga alls. Det funkar faktiskt! Kostar runt ca 100 kr på apoteket.

Dagens vill ha:

Den långa flykten (Watership down)

Ja, eller alltså... jag vill ju ha MASSOR med saker, men nu på kvällen satt jag och kollade lite på discshop och såg en gammal favvo. Har ni sett den? Den är så bra, iaf vad jag kan komma ihåg. Var på väg att beställa den men tänkte sen att jag nog behöver tänka lite mer på vad jag köper... Fast den kostar bara 49 kr... men så tillkommer ju frakt. Eller så kan man köpa den och två andra filmer för totalt 99 kr plus frakt, men då blir det ju ännu värre, haha. Jaja, får väl bli senare, fast nu fanns det bara en kvar i lager såg jag.

Imorrn har vi affärsjuridik hela långa dagen, så det gäller att komma i god tid så man slipper sitta längst bak och missa hälften. Får väl gå och lägga mig snart så jag kommer upp. Sov gott, söta ni. ;)

Kommentarer
Postat av: sara

Du kolla de där m röd solhat så att dom inte slår ut p pillerna.... kan va så.

2008-09-08 @ 22:25:35
Postat av: Linda

Har kollat, men hittar inget som skulle påvisa det. Däremot Johannesört ska man inte äta om man äter p-piller.

Postat av: Sara

Ah just de... blir helt stressad av natur preparat nu förtiden he he.

2008-09-09 @ 10:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback