Dagens...

status: trött, stressad över att tiden aldrig räcker till

humör: ändå rätt glad

tenta: tror att jag blev godkänd...

kändisspaning: före detta förbundskaptenen Tommy Söderberg, på jobbet

favoritkund: den brittiska äldre mannen, alltid trevlig och pratig, på ett bra sätt

middag hos alla Hässelbyfamiljer: vad trodde ni, tacos såklart! Själv har jag inte ätit det sen i mars...

utstämpling: 20.11

utsläppning från jobbet: ca 20.29... 18 obetalda minuter, så j-a dåligt!

nödvändiga: rödvin, litegrann. sover förhoppningsvis gott sen oxå.

otippade: min lägenhet skulle tydligen ha kostat 450 000 kr om jag hade velat köpa, är inte det billigt?

promenad: imorse 05.40-06.15, var tvungen att rensa huvudet inför tentan

utsikt:
 på väg från skolan till Slussen

väder: det va ju soool! jag hann njuta en liiiten stund bara.

längtan: söndag... söndag söndag söndag!

ångest: lämna sällskapssjuk Tilda ensam

buss-sällskap: Felicia

tanke: jag är lycklig, även om vissa saker är skitjobbiga, så är jag gladare, varenda dag, än jag varit på väääldigt länge. en skön känsla ;) ♥

sms: "på söndag kan jag nog komma..."

frustration: att inte va ledig när kompisar ska dricka vin... fast jag hade nog inte orkat iaf... men ändå!

filmtips: Lilja 4-ever på tv imorrn (lördag) och Pay it forward på tv på söndag, se om ni inte sett!

läggdags: snart...


Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Kul att du vill vara med, lycka till:)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback