;D ;D ;D

Sådär, nu har jag varit ute på en promenad med Annika. Ska snart iväg oxå...

Och vad hände idag när vi satt och hade affärssystem? Jo, mobilen ringde. Okänt nr två ggr i rad. Tredje gången svarade jag och gick ut. Det var från Aftonbladet! Jag har vunnit 4 biljetter till Ladies Night i Globen på lördag! Så nu har jag typ gett bort Mraz-biljetterna till en gammal kompis.



Å när jag kom hem så låg det en skum lapp i brevlådan, från UPS. Så snart ska morfar och jag åka och hämta ett paket, som verkar vara från Fredrik. Han vill inte säga vad det är... ;) Spännande! Bara sådär lixom! Så kan man väl inte göra?! Jag är iaf hur glad som helst! Ska åka hem till honom sen och kolla fotboll oxå.

Som sagt, en väääldigt bra dag! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback