1 mil

Snart läggdags. Håller på och förbereder en matlåda till imorrn.

Det blev ingen träning direkt efter skolan, jag var jättetrött och hungrig. Men runt 20-tiden kom jag till slut iväg. Det blev 65 minuter på "crossrampen", en hel mil! Känns så skönt att komma igång igen. Ska satsa på tre pass i veckan, mer är ännu bättre, två är minimum. Hoppas jag lyckas hålla detta, det borde gå... På fredag ska jag träffa en personlig tränare för ett 20 minuter långt samtal om min träning. Sen får man boka in två träningspass med henne oxå, det ingår i kortet, skitbra tycker jag. ;)



Nu är laxen klar, luktar typ fisk i hela lägenheten... kul...

Goodnight, sleep tight, don't let the bedbugs bite! ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Min lägenhet luktar blodpudding nu efter min matlådslagning. Kul att ha ett kök.. ;) Kram

2008-09-22 @ 23:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback