Vintertid

Gomorron! Ni har väl kommit ihåg att ställa om klockan? Jag slutade vara långsint och messade Elin igår och påminde henne. Hon hade glömt det som vanligt, haha.

Igår blev det inte alls som jag tänkt mig. Det enda som jag verkligen gjorde var att gå till mormor så att jag kunde skriva ut det där pappret. Sen blev jag kvar där resten av dagen... Det blev till och med middag med mormor, morfar, Julia, min moster och hennes man. Trevligt!

Så jag har haft tvättstugan nu på morgonen istället. Sen är tanken att jag ska in till stan på den där visningen, sen förhoppningsvis shoppa upp presentkortet och till sist gymmet.

Den kommande veckan ser rätt skön ut, iaf början på den. Slutar 12 imorrn, sen heldag på tisdag. På tisdag har det varit Fredrik och jag i 6 månader så vi har tänkt att gå ut och äta. Och på onsdag har jag bara engelska i tre timmar, sen är skolveckan slut. Sen jobbar jag fredag-lördag, men man är kanske lite mer motiverad än vanligt då man får en massa OB. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback