Stress

Vissa dagar tycker jag helt enkelt inte om att vara jag.

Visst är det härligt med stress och oro? Jag har nu fått en gigantisk finne mellan ögonbrynen, ser ut som att jag fått en smäll... och fått värsta bulan... Jaja, den går förhoppningsvis ner om jag låter den va. Antingen så är det stressen, eller så beror det på att mina Clinique-produkter är slut och att jag använder skit-Loréal, eller så är det en kombination av båda.

Tror att dagens tenta gick bra, använde bara makuleratrutan en gång. Saknade lycka till-smset som brukade komma före tentorna förut, men det gick ju bra ändå sist.

Efter tentan blev det 2,75 timmar håltimme, liiite segt. Jag, Raija, Erivan och Marie gick till Brasco och åt lyxlunch. Ceasarsallad! En klar favvo! ;) På eftermiddagen pratade vi mobbning och kroppsspråk, inte särskilt ansträngande, men just därför blev man så himla trött.

Men nu är det äntligen helg! Imorrn blir det sovmorgon och sen ett styrkepass med instruktör på Sats.

Nu ska jag snart pallra mig iväg till gymmet. Känner mig lite grinig, hoppas på att kunna träna bort det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback