Sunday, but without the sun

Vilket uuunderbart väder det är ute, not. Låg kvar länge i sängen idag, kom på att jag faktiskt borde unna mig det då jag inte haft tid för det på hela veckan, och lika illa blir det väl den kommande. 

Måste kolla om jag har noterat någonstans hur jag ska få ner en övningsversion av SPCS, programmet som vi ska ha tenta på på torsdag. Skulle behöva öva lite eftersom det blev en del krångel på repetitionsövningen häromdan. Fast jag tror att det var bra att det blev det då för nu har jag ju rätt bra koll på hur jag ska lösa felen om de uppstår, älskar makulerat-rutan som man kan bocka för, haha! ;)

Shit vad det blåser. Ska iaf pallra mig iväg till gymmet sen, ska bli skönt. Det blev ju en del onyttigheter igår. Det var ju kanelbullens dag så jag åt nån sån där kanelgiffel på jobbet och sen på kvällen var jag ju hemma hos min moster och där blev det en del godis, och vin... Men det var trevligt. Mormor och morfar var oxå där så jag fick skjuts hem, väldigt skönt.

Börjar bli dags att få med mig Fredrik på nån familjemiddag snart. Min moster börjar tro att han är påhittad... haha! Lite synd när saker och ting krockar med arbete hela tiden, men det blir ju lätt så när man jobbar helger. Men han finns faktiskt på riktigt, även om jag har svårt att tro det själv ibland. Som den där gången när jag kom hem från Grekland. Jag var tungen att ta på honom hela tiden för att va helt säker på att han verkligen låg där, för det var ju nästan lite för bra för att va sant. Men det var ju sant! ;) ♥

På onsdag ska klassen till Älvsjö på en "starta eget-dag", ska bli kul och intressant. Fast jag måste åka ännu tidigare än vanligt härifrån. Det kommer att hålla på hela dagen så jag hoppas verkligen att jag får ut mycket av den och att det inte blir långtråkigt. Vi har inte fått så mycket info tyvärr.

Städa skulle jag behöva göra oxå... kul...

Kommentarer
Postat av: Annika

Och en kompismiddag snart oxå! Är det nån annan som håller med mig? Vi måste väl oxå få kolla in den lyckliga! :D

2008-10-05 @ 18:59:55
Postat av: Ida

Jag bröjar oxå nästan tro att denna "pojkvän" bara är en fantasi eller nåt. Så jag vill gärna spana in denna kille ut i fingersptsen!

2008-10-06 @ 11:49:33
Postat av: Ida

Förresten så ska jag komma igång med bloggandet ikväll oxå....har som sagt haft annat att tänka på de senaste veckorná. Men nu börjar det lugna ner sig så då ska jag komma igång igen. Håll utkik ikväll!

2008-10-06 @ 11:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback