Gaaahhh

Trött och less och grinig. Tror nog att vädret gjorde sitt, och sen beter sig folk så j-a underligt. Blir så trött.

Gjorde en ny gruppövning i skolan nu på eftermiddagen, det var kul men väldigt frustrerande. 9 viljor skulle komma överens om i vilken ordning 15 olika saker skulle prioriteras vid ett skeppsbrott... Vi tyckte inte lika, kan jag ju meddela. Och jag fick bekräftat det jag redan visste, att det finns iaf en person som jag kommer att ha svårt att inte få utbrott på om vi hamnar i samma grupp i projektet, och jag vill inte va sån. Så jag hoppas att vi inte hamnar i samma grupp.

Fick iaf veta idag att den 3 november ska vi till ett hotell och spa ute i Nacka på studiebesök inför projektstarten. Ska bli kul och intressant.

Nu ska jag gå och gräva ner mig nånstans, för nu rann bägaren över... eller hur man nu uttrycker sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback