Mellan raderna...

Mamma och jag har varit på bio. Låt den rätte komma in var en väldigt bra film. Visst, de svenska specialeffekterna är ju inte desamma som de man ser i de amerikanska storfilmer man är van vid, men de var helt ok. Det bästa i filmen var dock relationen mellan den mobbade pojken Oskar och vampyrflickan Eli, sååå vackert. ♥

"Då får du chans, då är vi ihop."
Bild lånad från: MovieZine.se

På vägen hem läste jag en massa gamla sms, i brist på nya, medan jag rensade lite i inkorgen. De flesta är från Fredrik får jag väl erkänna, resten från vänner och familj. Tänk att så många minnen ryms i min mobil. Satt ju nästan och grinade till slut.

Imorrn ska vi öva på rapportskriving i skolan. Hade tre timmars genomgång av det idag. Höll på att dö kan jag ju meddela... Zzzz.... Men snart är det helg, ska bli så skönt att va ledig! Det enda som står uppskrivet i kalendern är H&M's visning av sin nya inredningskollektion på söndag, timlön: 400 spänn! Yey! ;)



Här är tystnaden som skär
Här är saknaden som är
Och jag minns dig innan sömnen tar mig
som en tistel i mitt bröst
Och jag hoppas att du inte har det bra
Jag vill att du
ligger vaken som jag

Så säg mig sover du inatt?
Luften är full av allt som aldrig sagts
Men jag sitter i fönstret
för att få se
livet fladdra förbi

Väck mig
Släck mig
Har du en gång släppt in mig
är det där jag blir kvar ♥

ur Oceaner, Kristian Anttilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback