Me and my imaginary friend

"I need to know if you are real. I hate to think that I've been fooled again." 

Jajjemensann! Jag har bara hittat på att jag har en pojkvän. Haha, nääää... hur sorglig tror folk att jag är egentligen? Jag var så glad imorse över att jag vaknade bredvid honom ♥ för jag drömde en mardröm på morgonen. Bollen var väldigt upprörd när Fredrik hade gått, vet inte om han ville att jag skulle ge honom lite uppmärksamhet, men jag hann lixom inte. Höll nästan på att komma försent, men jag hann!

Åkte till Jakan efter skolan, fick sällskap med Frida eftersom hennes pojkvän bor där just nu. Mötte upp mamma. Det visade sig att löneprogrammet som de skaffat inte såg ut som det som vi arbetar med i skolan. Synd att man inte kunde hjälpa så mycket.

Fick skjuts hem nu på kvällen. Vi var in på jobbet och handlade lite. Nu hade de satt upp en skylt om att vi stänger tidigare på lördag, 18.00 istället för 20.00. Men frågan är hur många som ser den, kunder ser bara sånt de vill se... Fast jag jobbar ju inte så jag behöver ju inte bry mig, haha.

Imorrn ska jag vara i Älvsjö 08.30. Det blir starta eget-dag hela dagen. Hoppas att den blir lärorik och intressant. Det är ju min dröm att nån gång kunna starta ett eget företag av något slag.

Här kommer förresten lite bilder:


Tilda undersöker goodiebagen från HankyPanky-kvällen.


Min favvo som låg i påsen, mintpastiller i form av små rosa hjärtan... ;)


Julia kollar in en av presenterna. Råttfällan! Nostalgi! :)

Usch vad många smileysar jag gör jämt... Hoppas ni står ut... ;) Hehe!

Hade hoppats på att kunna åka till Sätra efter P-festen på lördag, men Fredrik vet inte riktigt vad han ska göra ännu. Får väl se vad han bestämmer sig för. Andra saker jag hoppas på är att jag vinner lite fler tävlingar... safariresan, och fotbollsbiljetterna vore ju inte helt fel... Men jag har nog fått mitt för ett tag antar jag, måste ju låta andra få en chans.

Nu är jag trött. Ska kolla upp när jag måste åka imorrn, ev kolla på The Hills, och sen sova. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback