Längre

Hellu! Förra inlägget blev lite kort, detta berodde på att jag befann mig i skolan, och då måste man ju va seriös... hrm hrm...

Gick upp tidigt igår och fastnade framför filmen My Girl, en gammal favvo från när man var liten. Började självklart grina, även när det var scener som inte var sorgliga, vet inte vad det är med mig. Till slut gjorde jag mig iordning och åkte hem till Fredrik. Tyckte jag var jättegullig som handlade med mig frukost, men vad händer? Jo, för en gångs skull har han redan handlat det, han som inte brukar ha annat än cola och öl i kylskåpet... haha. Jaja, det blev bra ändå, det blir det alltid.

På eftermiddagen skulle vi åka till Heron City. På vägen dit tänkte Fredrik posta ett paket, men det gick inte att göra i Sätra så vi fick bege oss till Bredäng. När vi gick tillbaka till t-banan igen såg Fredrik att en kille som stod innanför dörrarna till stationen (och som även stått där när vi kom) blödde från ett stort sår i handen. Strax efter att vi kommit upp på perrongen kommer två polisbilar till centrum. Troligtvis har killen blivit knivrånad eller något liknande och sen ringt polisen. När vår t-bana sedan kommer får den inte stanna, så den åker bara förbi, kul... I högtalarna ropas det att det beror på ett vagnfel, åt båda hållen? Yeah right! Fick vänta 10 minuter extra, sen kom vi till slut iväg.

På Heron blev det en sväng på Media Market, McDonald's och biomys. ;) Dumt bara att tjejen bredvid mig hade sprayat på sig alldeles för mycket parfym. Men alla kan ju inte va födda med en hjärna...

Åh vad vi ser fram emot Prag! Vi kollade runt lite på nätet igår på lite pubar och restauranger. Lite sura är vi för att vi kom på i efterhand att vi faktiskt borde ha valt att checka in en väska trots allt, så man kunde köpt med sig mer hem. På det sättet är Ryanair dumma, allt kostar extra och ännu mer extra om man vill ändra något i efterhand.

Idag fick jag veta att jag fått två biljetter till Låt den rätte komma in, förhandsvisning på onsdag. Kollade på trailern precis och den verkade lite läskig. Läste oxå att det tydligen ska komma en amerikansk version så småningom.
 Hade hoppats att Fredrik skulle kunna följa med och hålla mig i handen, men det verkar som att han jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback