Igen och igen och igen

Gissa vem som trots personligt strömavbrott lyckades få VG även på ekonomiprovet! Yey! Fan vad skönt det känns! Resten av ekonomilektionen gick åt till att kika på tråkiga verifikationer i den nya boken vi tvingats köpa, känns som att övningen vi ska göra kommer bli väldigt knäpp. Den är inte ens komplett för Birgitta har inte hunnit förbereda så vi kan inte använda reskontra, känns väldigt dumt.

Efter skolan följde jag med Desirée och Victoria till Gondolen och firade, och pustade ut, med ett glas vin. Sen följde jag med dem in till stan en sväng medan jag väntade på Sara. Desirée köpte en DKNY-väska för närmare 2000 spänn. Önskar jag oxå kunde shoppa, but nooo... Fast jag skulle nog inte köpa en så dyr väska om jag inte typ bajsade pengar... Men fin var den. Och hon jobbar nog ganska mycket mer än vad jag gör.

Jag följde med när Sara uträttade några ärenden, sen åkte vi till Medis och gick till La Cucaracha. Jag är där ofta nuförtiden... haha. God mat var det iaf! Fast Olé Olé är ju lite billigare och trevligare, men där måste man ju ha bokat bord... Efter mat och två öl bar det av hemåt igen. Och nu är jag fortfarande vaken för att jag kom på att jag behöver en matlåda till imorrn...

Jag har förresten garvat åt Sara hela kvällen, skitkul! ;) Moahahahaha! ♥ Det är bra att sådana där onda saker som kärlek drabbar fler än bara mig!

Kommentarer
Postat av: Sara

BITCH!

2008-10-02 @ 07:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback