Fredag

Fortfarande sur över den missade träningen imorse... men men, inte mycket att göra åt antar jag.

Arbetsdagen var väl ok. Jag fick låna Tonys kontokort och gå och shoppa lite presenter till Julia. Det ska ju bli kalas där imorrn. Själv har jag fått en "VIP"-inbjudan! Min moster ska hämta mig när jag slutat och sen ska jag äta middag med dem. Tony skulle på kryssning imorrn med sin tjej, men han ville ändå va med på presenten vilket jag tyckte va väldigt bra för då kunde jag köpa lite roliga saker, så roliga som de kunde bli när jag bara hade tillgång till tobaksaffären. Som tur är så är den även "leksaksaffär". Ska bli kul att se när hon får allt imorrn.

Sen har det planerats lite inför nästa lördag. Vi har ju P-fest då och nu pratas det om att gå ut och ta en drink innan, vilket ju låter kul. Men vi får väl ses rätt tidigt i så fall för vi ska va på Wallmans 18.30 om jag inte minns fel.

När vi stängde plockade jag ihop en påse med bröd som jag överlämnade till Cissi i H-by Strand när jag kom med bussen. Nu behöver hon typ inte köpa bröd på en vecka! ;)

Nä, nu är jag trött. Kommer nog sova gott inatt. För det första så är min nya kudde väldigt skön, och för det andra så sak jag drömma om någon som börjar på F... ;) ♥

På söndag måste det bli gymmet! Annars kommer jag få svåra abstinensbesvär!

Kommentarer
Postat av: Cissi

tihi, har nyss tagit en fralla till frulle.. Tack!

2008-10-04 @ 12:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback