It's a beautiful life

Aaahh! Har ägnat hela dagen på ett spa, förutom när jag tog en liten taxitur in till stan och köpte en päls för 12 000 spänn. Å ikväll blir det 26,5 års party på Sturecompaniet!

Eller... näää, vänta nu... det där stämde ju inte alls. Kanske tur det, för det känns inte riktigt som jag. Men spa-behandlingar och party låter ju iofs inte helt fel. Dock håller jag mig gärna en bra bit från Stureplans uteställen.

Igår efter skolan fick jag sällskap av Frida medan jag väntade på att klockan skulle närma sig 19. Sprang även på Tina, eller snarare hon sprang på mig, vid Åhléns. Så söt med sin runda mage! ;)

Frida och jag blev lite trötta på alla människor i butikerna (dumma skollov!) och gick till Piccino och drack latte, väldigt trevligt att umgås lite utanför skolan.

Strax efter 18 messade Fredrik och undrade var jag var, jag hade missat ett mess om att han skulle bli klar tidigare så jag fick skynda mig till t-banan.

Så himla skönt att ses. Å det var jättemysigt på restaurangen, det var typ bara vi där på nedervåningen. Sen åkte vi hem till mig, hyrde en film oxå, världens sämsta, vi lyckas varje gång! Hahahaha! ;P

Idag hade vi bara engelska i skolan, jag fick nada gjort. Frida, jag och Tina (från klassen) lunchade i skolan och sen satt jag och Frida kvar och gjorde lite ekonomi. Kändes bra att plugga lite inför provet som stundar. Hoppas dock att allt blev rätt, vi blev lite osäkra på de där förbannade expansionsfonderna. Jaja, tog en sväng till H&M på vägen hem och köpte en grå omlottklänning för en del av presentkortet, nice!

Nu har jag lovat att bjuda min pojkvän på middag imorrn. Alltså laga mat... hur ska det gå!?!?!? Jag trodde jag visste vad jag skulle laga, men nu vet jag inte längre... Hämtpizza? Haha! Fast jag vet ju att jag kan laga mat, iaf så att jag gillar den. Jag tror dock inte att han är så kräsen, bara jag som ojjar mig för att han är kock. Får fnula på vad jag ska hitta på för något.

Ikväll blir det gymmet å kanske lite The Hills och OTH. Imorrn är jag leeedig! Yey!

Kommentarer
Postat av: Annika

Nu är det mycket träning för dig! Ska jag behöva vara orolig som du var för mig när jag tränade hela tiden?

2008-10-29 @ 22:13:46
Postat av: Linda

Jag tränar typ 3-4 gånger i veckan. Förra veckan blev det bara två gånger. Ibland skriver jag här att jag ska iväg, men sen blir det inte så. Så än så länge är det lugnt. Men hade jag haft ett gym i hemmet hade det nog varit värre, men det skaffar jag sen när jag blir rik, så DÅ kan du börja oroa dig... haha! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback