Tisdag

Vilken dag! Mycket info, eller vad man nu ska kalla det. Först hade vi ekonomi med en massa olika skatter och avdrag och sånt, helt snurrigt. Sen blev det marknadsföring, som är så himla mycket mer än vad man tror. Jag var svimfärdig strax efter två men hällde i mig en massa vatten så att jag orkade den sista delen av lektionen, blev dock väldigt kissnödig istället.

Nu på kvällen har jag varit på gymmet med mamma. Har visat henne lite övningar och så. Det var skönt att komma iväg då jag varken hunnit eller orkat de senaste dagarna. Mamma var även snäll och såg till att jag har proviant så att jag klarar mig till fredag.

Imorrn väntar bland annat brandövning och bio, intressant! ;) Sen är det bara torsdag kvar innan helgen är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback