Orka

Usch och fy vilken dag! Blev väckt kl 03 inatt av att Tilda var sällskapssjuk. Hon gav upp efter typ en timme! Resultatet blev att jag snoozade så länge jag kunde men sen var jag ändå hur trött som helst.

Efter lunchen satt jag i kassan i närmare 3,5 timmar i sträck... inte att rekommendera. Två timmar innan jag slutade trodde jag att jag antingen skulle börja skrika på kunder eller börja gråta för jag var så trött och blev så himla irriterad på att ciggkortsaktiveraren i min kassa inte funkade osv. Bläää! Sen blev det promenad hem, kallt kallt kallt!

Nu är Tilda helt utslagen för vi har lekt med en boll och ett snöre. Hoppas hon är för trött för att busa inatt. Det här var nämligen tredje natten i rad, och jag orkar inte. Kanske kan ta ut henne en sväng imorrn om det inte kommer något regn innan dess, borde hjälpa lite.

Och Papa Dee har gått ut och berättat det alla redan visste, att det är han som är anklagad för att ha slagit sin fru. Sen om han är skyldig eller inte, det har jag ingen aning om, det finns ju något som kallas normaliseringsprocessen...

På måndag får vi tillbaka vår senaste tenta. Jag känner mig ganska lugn, men jag vill så gärna ha VG. Fick VG i det andra datasystemet så om jag får det nu oxå så får jag det i slutbetyg, hoppas hoppas!


Blir nog sängen snart, för jag är helt slutkörd. Imorrn är det veckans enda lediga dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback