No sneakpeak for you

Dagen har kännts lång. Hade glömt glasögonen hemma så efter de tre första timmarna, som var i datasal, hade jag väldigt ont i huvudet. På lunchen passade Frida och jag på att ta en liten promenad ner till bageriet och köpte kaffe. Hoppas det här fina vädret håller i sig hela helgen! Förresten ska man ställa om klockan natten till söndag, glöm inte det! Elin glömde ju totalt bort det förra året, tyckte jag var jättekul. Hon kom ju inte ens på det förrän två dar senare när hon skyndade sig till skolan alldeles för tidigt, moahahahaha!

På eftermiddagen fick vi göra en slags målgruppsanalys för olika Volvo-modeller. Jag tyckte det var rätt svårt för jag är så totalt ointresserad av bilar, men det gick bra och läraren var nöjd.

Har fått ett mail från H&M med ett dokument som jag måste skriva ut och skriva på till på söndag. Man får inte fotografera eller så när man är där och man får inte ha mobilen på. Så tyvärr kära bloggläsare, ingen sneakpeak för eran del. Det ska bli väldans intressant, men jag är fortfarande lite sur över att jag måste gå själv, men men.

Ahhh! Nu är det äntligen helg och jag är ledig! Hoppas på att få träffa min hårt arbetande pojkvän. Om någon vän skulle vilja ta ett glas vin eller öl, eller bara fika vore inte det heller helt fel, bara så ni vet! ;) Egentligen borde vi ha värsta megafikat nån gång, typ sådär som Tommy och Annikas mamma i Pippi Långstrump! Fast det är kanske lite tantvarning på det? Eller ostar (ust!!!), frukt och kex i samma mängder, med minst lika mycket vin till! Fast då blir det väl fylletantvarning på det då antar jag... Jaja, hojta!

Nu får jag väl ta och pallra mig till gymmet, så jag kan "fitta" till mig! ;P

Kommentarer
Postat av: Annika

Allt som slutar på varning är oftast väldigt bra men man vågar inte erkänna det! ;) Så mera sånt. Jag är på. Fast i ett annat liv. Det är kaos nu! Jobbigt jobbigt. Hoppas du har det bra iaf. Kram

2008-10-24 @ 00:09:28
Postat av: Ida

Synd bara att jag är dunderförkyld annars hade jag gärna hittat på nåt i helgen.

Postat av: Cissi

återkom med tid & plats för kafferep/vinkväll så kommer jag på stört :D

2008-10-24 @ 18:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback