Måndag

Som sagt, mååånga verifikationer blev det idag. Tror jag hann med drygt 70 stycken, så nu har jag väl bara runt 50 stycken kvar att göra imorrn... kul... Förstår inte de i klassen som kommer typ en halvtimme innan vi börjar och sen aldrig tar någon rast, hur orkar de?

Efter skolan var jag hem en snabbis och tryckte (ja bokstavligen!) i mig en macka innan jag begav mig iväg till gymmet. Gymmade tillsammans med mamma, blir alltid roligare när man har sällskap. Fast jag tror jag pressar mig ännu mer om jag är själv, kanske lite för mycket ibland, men men.

Håller på och "lagar" mat, lax som vanligt. I skolan har vi pratat om att jag förmodligen kommer att förvandlas till en fisk snart... "Var e Linda?" "Hon står vid vattenkranen för hon kunde inte andas..." Haha! Dricker en väldigt konstig dryck, nånting med äppelsmak, med bitar av aloe vera i... smakar helt ok, och aloe vera ska tydligen vara bra för magen. Blir lite konstigt bara med de här bitarna i.

Vad skönt det hade varit att va ledig torsdag-söndag... but nooo... fredagen och lördagen sabbar allt. Men nu är det bara 4 veckor till Prag! Skoj skoj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback