Love is not a maybe thing

Hellu!

Nu är jag klar med alla verifikationerna. Ca en och en halv timma till nästa lektion, marknadsföring, börjar...

Ska möta upp Fredrik vid 19-tiden. Innan dess ska jag springa runt på stan tänkte jag. Slutar ju ändå inte förrän 16.00. Är nån ledig och i stan så messa gärna för en fika. Men ni är ju så busy jämt...
Måste iaf lämna tillbaka en kavaj jag köpte häromdan. Ville egentligen ha en tunnare, så den här åker tillbaka. Dock var den på rea så jag måste antingen byta den eller få ett tillgodokvitto. Men eftersom jag köpte den för presentkortet så är det sak samma. Men jag har ca 200 kr kvar på kortet oxå! Sen var det ju den där andra saken jag hade tänkt köpa, får se om jag hittar något. Hoppas det slutar regna. Jag kollade på paraplyet imorse, men så tänkte jag att näää det kommer inte regna för himlen är ju klar, men tji fick jag...

Längtar till ikväll, saaaknar... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback