Frustration

Gaaahh! Vilken morgon! Vilken natt! Kunde inte sova. Hela kroppen var helt spänd, kunde inte slappna av. Hade jag hela kroppen under täcket blev det för varmt och stack jag ut ett ben eller så så blev det för kallt istället. Så jag har legat och vridigt och vänt på mig hela j-a natten. Därför kom jag självklart inte iväg till gymmet eller ens ut på en promenad nu på morgonen. Allt för att jag vet att jag ska upp och jobba, är så less på det här.



Det blev ingen middag med Fredrik igår. Han fick förhinder. Så jag hängde i V-by med mamma efter att jag hade varit på gymmet. Jag köpte en ny jättegosig halsduk och ett par enkla fingervantar. Köpte även ett nattlinne på H&M för det sista på p-kortet, men jag tror jag ska byta till en annan modell för det kändes inte helt bra när jag provade det här hemma.

Faaan! Jag vill va ledig! Jag vill umgås med folk! Jag vill mysa med fika, god mat och kanske lite vin! Jag vill sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback