Freeedag!

Gomorron, eller vad man säger när klockan nästan är 11 på dagen.

Nu är felstavningen på headern fixat. Det var jag som var för trött igår när jag skrev till Elin, så jag missade en bokstav... Men men.

Har tvättstugan just nu. Var tvungen att tvätta klänningen jag har tänkt att ha imorrn och så tänkte jag fräscha till gymkläderna oxå. Hade iaf tur i tvättstugan. En stackars tant fick två trasiga maskiner så hon fick gå hem med all tvätt igen. Dåligt att ingen fixat dem om de har varit trasiga i en vecka, vilket det stod på lapparna som satt på dem.

Efter gymmet ska jag möta upp mamma och Julia och se till att få skjuts hem. Hoppas att vi kan åka förbi jobbet oxå för jag behöver telefonlistan om jag ska få reda på hur det blir imorrn. Tänkte att jag ska messa eller ringa Felicia och kolla, men då kan det va bra med ett nr... Hmm... undrar om man kan tigga till sig ett par strumpbyxor av mamma oxå, alla jag äger har av någon anledning blivit rätt fula.

Ja, sen händer väl inte mycket mer idag. Städa kanske, det blir lixom aldrig riktigt färdigt med det här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback