Fredag

Gissa om jag blev förvånad när jag kollade på klockan imorse, 10.54! Brukar inte sova så länge när jag sover själv. Men tydligen behövde kroppen det. Kan ju inte påstå att jag mådde direkt dåligt av det.

Lite senare tog jag mig till V-by där jag handlade diverse nödvändigheter och sen var jag på gymmet i närmare två timmar.

När jag kom hem var det redan kväll och nu har jag spenderat de senaste timmarna med att dricka lite vin och kolla på Mamma Mia. Får erkänna att jag var lite skeptisk till en början, men den var ju riktigt rolig. Dock var det nog bra att jag inte såg den på bio, för jag satt ju såklart och skråla med i varenda ABBA-låt! Herregud, hoppas grannarna inte hörde. Tilda gav mig onda blickar och gick och gömde sig...


Imorrn har jag bokat tvättstugan. Och så får det nog bli gymmet oxå. Sen måste jag ta mig till någon som har en skrivare eftersom jag måste skriva ut det där H&M-pappret. Konstigt att man inte kan få ett sånt på plats. Har iaf börjat fnula på vad jag ska köpa för det där presentkortet på söndag... hoppas man får det på en gång så att de inte fått för sig att de ska skicka hem det osv.  I-landsproblem...

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja något utav det låter ju bra. Men jag tror nästan att man skulle ha mer glädje av lite pengar. Det kan ju vara jobbigt att ha en häst i lägenheten ;) ha en bra helg. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback