Fredag

Dagen har gått hyffsat fort, skönt. Dagens dåliga grejer var att jag kutade som en idiot till bussen imorse (man vet aldrig om den åker iväg ett par minuter tidigare än den ska...), sen stod den ändå kvar i ett antal minuter, och nu på kvällen upptäckte jag att jag förmodligen glömt nycklarna på jobbet. Som tur var så skulle jag ändå lämna bröd till Cissi och hon hade lyckligtvis mina extranycklar.

Vi säljer lussebullar på jobbet, känns inte riktigt bra. Hade en kund idag som köpte glögg, pepparkakor, lussebullar och julmust. "Julen kom tidigt i år!" hade jag lust att säga... Kan man inte vänta till första advent? Fast nu blir det väl lite dubbelmoral, för jag tog en lussebulle till mig själv när vi stängde... och typ 100 till Cissi! Hehe!

Nu är jag sjukt trött. Hoppas på att sova bättre inatt.

Måste bara berätta att när jag åkte hem nu på kvällen så satt Jokern från Batman, en stor kanin och en militär på bussen! Hihi! Det är kul med halloweentider, själv har jag dock aldrig firat. Men imorrn måste jag gå hem från jobbet eftersom jag missar bussen och inte vill stå och vänta i en halvtimma på nästa, så då tänkte jag att jag skulle tända ett ljus på kyrkogården. Men usch vad kallt det kommer va att gå hem... ;( Kanske får ta fram min gröna "michelingubbe-jacka"... vill inte! Om BlondinBella nu ska shoppa jackor hela tiden för hur många tusen som helst, då kan hon väl köpa en åt mig med!?


Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback