Förresten...

Pratade med Elin på msn. Det var ju meningen att hon skulle komma till Stockholm nu i veckan, men hon har bestämt sig för att vänta lite. Jag tycker att det är rätt skönt för jag har så mycket just nu. Är ju bäst om hon kommer när jag är helt ledig så att vi kan hitta på något. Synd att det inte finns något Schmäck här... Undrar förresten vad en resa till Finspång kostar...?

Ja, och just det... Fredrik skrattade när jag sa att han tydligen är påhittad. Och sen sa han att jag skulle hälsa er att han tycker om mig. Fast hmmm... det kanske bara var i mitt huvud... ;P

Kommentarer
Postat av: Annika

Fast jag har ju inte sagt att jag inte tror att han finns. Jag vill mest träffa honom iaf för att se vem han egentligen är! :D Kram

2008-10-07 @ 21:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback