Ensamt

Att man kan va så trött då... Kan ju iofs bero på att det råder näringsbrist här i mitt hem. Gillar inte riktigt ensamma fredagskvällar. På fredagkvällar har folk fredagsmys tillsammans och äter tacos (Sveriges nationalrätt?), men inte om man bor själv. Jag har dammsugit och diskat, yey... ;(

Var på gymmet vid 13, en halvtimmes genomgång blev till 45 minuter, men det var kul och sen körde jag en halvtimma på crosstrainern innan jag gick för att möta upp mamma och Julia. Det blev en vända på BR, ett besök på jobbet och sen fika hos mormor och morfar, typ mitt i deras middag. De frågade om jag oxå ville ha mat, men jag hade inte orkat gå hem sen, fast det hade ju varit gott med lagad mat...

Thai-mat och Fredrik hade gjort min fredagskväll, men jag har inte hjärta att tjata på honom efter hans jobbiga jobbvecka. Men det är klart att jag saknar honom, det får han stå ut med...

Har messat Felicia ang imorrn men hon har inte svarat. Har ingen lust att gå själv dit, men det är ju nästan ett dygn kvar än så länge. :)

Först var det refreshers och nu... nötcreme! Pratar om Karamellkungen, bara så ni vet. Några andra klassiker som ni saknar i lösviktsgodishyllan? Banankola? Tomteklubbor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback