XXX

   
Sånt här fanns det gott om i Prag. Sexshoppar och strippklubbar av olika slag. Självklart var vi tvungna att gå in i en shopp och kolla! Där inne fanns allt allt allt man kan tänka sig för att sätta lite krydda på tillvaron. ;) Piskor, latexkläder, dildos och sjuuukt många porrfilmer! Det fanns fanimej porrfilmer av alla dess slag, folk har alldeles för mycket fritid... Tortyrsex och kiss- och bajssex låter inte så himla mysigt.


Såhär lycklig blev jag när jag hittat allt en kvinna nånsin kan önska sig!

Haha! NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Nu skoja jag! Vi kom fram till att "The great American challenge", som den tydligen kallades, förmodligen passade bäst till att spela baseboll med...

      
 

Jag har allt jag vill ha. ♥


Fast jag tycker fortfarande att det var synd att vi inte gick in på sexleksaksmuséet, trots att vi gick (och igår sprang...) förbi det typ 100 gånger... ;)

Och nej, jag köpte ingenting i shoppen! Man blev lixom rätt mättad av att gå in där...

Kommentarer
Postat av: Cissi

hihi, vad kul att äntligen få se en bild på din käresta :D

2008-11-27 @ 15:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback