Hitting the wall...

Saknat mig? ;P

Jag är helt död. Har en sån där trevlig eftermiddag/kväll då jag är så trött att jag är grinfärdig, kul...

Jobbhelgen gick bättre än den tidigare, troligtvis på grund av vetskapen om extra ob. Lotta frågade dock hur jag mådde i lördags, jag såg nog inte så pigg ut. Hade ju inte kunnat sova natten innan. Angelica mötte mig vid IP klockan 06.00 på lördagmorgonen, då var hon på väg till jobbet och jag borde väl kanske ha legat i sängen, hon tyckte jag var helt knäpp... men kan man inte sova så...

Igår var det bara mysigt. Kom hem till en väldigt bakfull Fredrik med pizza och andra roliga grejer. På kvällen blev det middag hos hans föräldrar (nej, han har fortfarande inte träffat mina, värsta dåligt av mig/min familj...) och sen filmmys i soffan.

Imorse mötte jag upp en del av klassen vid Slussen och sen bar det av mot Skepparholmen där vi spenderade hela förmiddagen med rundtur, fika och lunch. Riktigt mysigt ställe, skulle inte ha något emot att besöka deras spa en helg...


Bild lånad från
www.skepparholmen.se

Efter besöket tog vi oss tillbaka till skolan där vi fick en del info om projektet och sedan blev vi indelade i grupper. Jag blev lite förvånad över gruppindelningen. Lite tråkigt att jag inte hamnade med någon av dem som jag hoppats på. Fast det börjar kännas som att det här kan gå ganska bra tror jag, men det hade varit intressant att höra lärarnas motivationer till indelningen. Men som sagt, det känns rätt bra nu. Sjukt mycket att göra bara. Första rapporten ska va inne om 10 dagar, och innan dess har vi en stor äcklig tenta... My God vad jag älskar studentlivet...

Nu är det bara 3 veckor kvar till Prag! Längtar efter att få komma bort lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback