En kväll på Debaser

Gomorron! Är aningen seg idag... Från början skulle jag ju ha jobbat idag, sen tog jag bort det passet eftersom det verkade bli så mycket i skolan att vi skulle behöva vara där idag. Men igår insåg vi att vi nog inte kunde göra så mycket mer för tillfället så vi bestämde att vi skulle vara lediga idag... Lite typiskt, men ändå skönt med tanke på min huvudvärk...

Efter en grinig eftermiddag i skolan mötte jag upp Sara. Det blev lite tittande i butiker, lite öl och mat, och lite mer öl innan vi gick till Debaser. Själklart spelade de banden som vi ville se sist. Men tiden gick rätt fort ändå. Juvelen var rätt så bra, tror inte jag har hört något av honom tidigare. Robyn var huuur bra som helst! Varför har jag inte gått på hennes konserter tidigare? Kan ju kanske bero på att hon inte spelar så ofta här hemma... Nästa gång ska jag gå! För det var nog fanimej något av det bästa jag hört! Jag rös!

Därefter var det Weepings tur, och de är ju aldrig dåliga! Och jag hade världens bästa ståplats vid det tillfället! ;)

   

You look so happy when you sleep
Calm and safe and soft and free
You are so sweet and you're unique
From your tousled hair to your feet

I've never told you how I feel
But I spell your name L.O.V.E.

The stars in the sky
Are my witness tonight
As you lie by my side
I've made my choice
The mid winter moon
Is my witness tonight
As you sleep by my side
I've made my choice
For life

I don't want to move too fast
Cause I really want this fling to last

I've never told you how I feel
But I spell your name L.O.V.E.

The stars in the sky
Are my witness tonight
As you lie by my side
I've made my choice
The mid winter moon
Is my witness tonight
As you sleep by my side
I've made my choice
For life

(The moon is my witness, Weeping Willows)



Ska nog fortsätta mitt letande efter en jacka idag, sen ta mig till gymmet senare ikväll. Måste köpa en adventsstjärna till fönstret oxå. Det var väl dagens planer, ska bara piggna till lite först...

Förresten såg jag Sandra igår, från makt och kön, undrar om hon bor på Debaser...? Haha! Det är typ där vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback